Politinės technologijos

Interesų technologijos

Skandalų technologijos

Reklaminės technologijos

Gandai ir intrigos

Informaciniai karai

Žvilgsnis į žiniasklaidą

Žurnalistų ir leidėjų teismai

Žiniasklaidos sukelti skandalai


Reklaminių kampanijų kova


Skirtingi regionai, kitokie ir reklamos kanalai 
Rasa Dževeckytė, Verslo žinios, 2015 03 30 
Jei skrajučių dalijimas pritraukia pirkėjų Utenoje, nebūtinai toks reklamos būdas pasiteisins Kaune ar Vilniuje. Nors vieno sėkmingos reklamos recepto nėra, tačiau kai kurie bendri dėsningumai, į ką atkreipti dėmesį pasirenkant reklamos kanalą, galioja.

Nors daugelis smulkiųjų verslininkų tikina, kad reklama jiems nereikalinga, nes užtenka rekomendacijų iš lūpų į lūpas, tačiau praktika rodo, kad naudojantys kitokius kanalus sulaukia kur kas daugiau pirkėjų.

Vietinė žiniasklaida

Tie, kas dirba mažesniuose miestuose, paprastai reklamuojasi vietiniuose laikraščiuose. Tai aktualu tiek naujam verslui, tiek senbuviams. „Tereikia atsiversti rajono laikraštį ir pamatysite, kiek čia yra siūlančių paslaugas. Ir mūsų skelbimas yra tarp jų. Nesvarbu, kad dirbame jau porą dešimtmečių, tačiau reklamuotis vis tiek būtina. Antraip naujų klientų būtų sunku pritraukti“, – yra sakęs Robertas Gotovtas, Ukmergės UAB „Digitera“ vadovas. Pasirenkant, kur reklamuotis, būtina atsižvelgti, koks žiniasklaidos būdas tame rajone turi didžiausią svorį: spauda, radijas, o gal vietinė televizija. Nes vienur populiaresnė vietinė televizija, kitur – radijas, o štai vietiniai laikraščiai skaitytojų turi visur.

Garsas patraukia

Ypač reklama svarbi, kai verslas išauga iš vaikiškų marškinėlių ir prasideda plėtra kituose regionuose. Nes tuomet namų sienos jau nebepadeda ir tenka darbuotis visai kitokiomis sąlygomis nei savame mieste. „Kai atidarėme parduotuvę Mažeikiuose, lankstinukus apie ją dalijome miesto turgavietėje, ten apie naują parduotuvę skelbėme ir per ruporą. Patys likome nustebę, kad palyginti paprastas ir nebrangus būdas padėjo pritraukti nemažai lankytojų ir tame mieste greitai tapome žinomi“, – pasakoja Gintaras Sadaunikas, Utenos UAB „Bikuvos prekyba“ direktorius. Tai, kad garsas pritraukia klientų, tvirtina ir Edmundas Česna, Raseinių UAB „Izora“, kuriai priklauso 9 parduotuvės „Bohemia“, bendraturtis ir direktorius. „Kai iš mūsų parduotuvių sklinda informacija apie siūlomas akcijas, klientų srautai tuo metu gerokai išauga. Šis reklamos būdas pasiteisina visur. O štai reklama troleibusų ir autobusų ekranuose pasiteisino tik Vilniuje, kur veikia 4 „Bohemia“ parduotuvės. O Šiauliuose ir Kaune, kur turime tik po vieną parduotuvę, šis reklamos būdas neatsipirko“, – nurodo jis.

Pagrįskite naudą

Verslininkai nurodo, kad jei regionai verslo plėtrai bus pasirinkti ne aklai, o gerai apmąsčius, kokią naudą įmonė gali suteikti tenykščiams gyventojams, tuomet ir reklamai teks išleisti mažiau lėšų. „Pavyzdžiui, Vilniuje parduotuvę įkūrėme ne tik dėl to, kad tai strateginis miestas, pritraukiantis daugiausia investicijų, o gyventojų perkamoji galia čia didžiausia. Vilniuje dirba daug mūsų regiono – Utenos, Zarasų, Kupiškio, Molėtų – statybos organizacijų. Jos įpratusios reikalingas medžiagas pirkti iš mūsų. Tačiau dirbantiems sostinėje tapo sunku jas pristatyti. Nenorėdami prarasti vietinių užsakovų, atidarėme čia savo parduotuvę. Ir nors jos per daug nereklamavome, tačiau apyvarta skųstis negalime“, – pavyzdį yra pateikęs „Bikuvos perkybos“ vadovas. (VŽ 2013 04 23) Įmonių vadovams svarbu nebijoti eksperimentuoti, išbandyti įvairiausius variantus – tik taip galima išsiaiškinti, kokia reklamos specifika labiausiai pasiteisina tame mieste. Ir, žinoma, nuolat reklamuotis, išlaikyti pirkėjų susidomėjimą, pasiūlyti įdomų asortimentą, nes antraip klientai gali nesunkiai pasukti pas kitus pardavėjus.


Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį A.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informaciją
© Baltijos media centras transportas | transporter | keliai ir tiltai | meridian | eLibrary.lt | fondas