Politinės technologijos

Interesų technologijos

Skandalų technologijos

Reklaminės technologijos

Gandai ir intrigos

Informaciniai karai

Žvilgsnis į žiniasklaidą

Žurnalistų ir leidėjų teismai

Žiniasklaidos sukelti skandalai


Reklamą reglamentuojantys įstatymai


Alkoholio gamintojai ir prekybininkai vadovausis reklamos etikos kodeksu  
Portalas "Delfi"", 2011 12 05 
Nuo gruodžio mėn. prie Lietuvos reklamos biuro (LRB) prisijungė Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacija (AGPĮA) ir Lietuvos aludarių gildija. Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojai teigia, jog stiprus ir veikiantis savireguliacijos mechanizmas galėtų užtikrinti efektyvesnę kontrolę, nei Seime svarstomas visuotinis reklamos draudimas.
Anot AGPĮA prezidento Artūro Listavičiaus, prisijungti prie reklamos savireguliaciją Lietuvoje vykdančio Reklamos biuro paskatino poreikis plėtoti padorios, teisingos ir sąžiningos reklamos praktiką Lietuvoje. „Alkoholio reklama yra susijusi su vienu jautriausių visuomenės gyvenimo aspektų. Kartu tai reiškia, kad mes, kaip alkoholio reklamos davėjai, turime milžinišką atsakomybę prieš vartotoją. Tapdami Reklamos biuro nariais norime prisidėti prie šios atsakomybės realizavimo ir etiškos alkoholio reklamos plėtojimo mūsų šalyje“, – teigia A. Listavičius.
AGPĮA alkoholio reklamoje vadovausis reklamos biuro priimtu Lietuvos reklamos etikos kodeksu. Šiuo metu jau ruošiama nauja reklamos etikos kodekso redakcija, kurioje bus aiškiai ir detaliai įtvirtinti alkoholio reklamos ribojimai, ypatingas dėmesys skiriamas reklamai nepilnamečiams.
Norą prisijungti prie LRB pareiškė ir Lietuvos aludarių gildija. „Mes, kaip atsakinga alaus gamintojų organizacija, etiško verslo normas taikome visose savo veiklos srityse, tarp jų – ir reklamoje. Savireguliacija yra visoje Europos Sąjungoje pripažintas būdas reguliuoti reklamą. Įstatyminiai draudimai yra mažiau efektyvūs tose situacijose, kai reikia greitai reaguoti į pačių vartotojų interesus. Savireguliacija suteikia galimybę vartotojams greitai ir efektyviai pranešti apie netinkamą reklamą ir ją koreguoti ar pašalinti“, – sako Lietuvos aludarių gildijos prezidentas Saulius Galadauskas.
2005 m. įkurto Lietuvos reklamos biuro tikslas – remiantis Lietuvos reklamos etikos kodeksu plėtoti padorios, teisingos ir sąžiningos reklamos praktiką Lietuvoje.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį A.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informacijąA.Lukašenka: dėl švedų „pliušinių meškiukų“ akcijos Lietuvai „maža nepasirodys“ Lenkijos URM leidinys „lietuvių okupacija“ Vilniaus krašte Laukiame papildymų su politikų citatomis ir anekdotais Pastebėjus netikslumus, siųskite pataisymus ar informaciją
© Baltijos media centras transportas | transporter | keliai ir tiltai | meridian | eLibrary.lt | fondas